[HD] I Love You, Beth Cooper 2009 Elokuva Englanniksi

★★★★☆

Tarkastus : 7.9/10 (52711 äänet)





Tontti

Kesto : 2t 37 minuuttia. Näkymä : 9223. Kuva : .SWF 1280 x 720 HD NVD. Tietojen koko : 647 MB. Kääntäminen : Kiina (zh-TW) - Suomi (fi-FI). Julkaisupäivä : 26. Marraskuuta 1911.





Tekijät



Kuvaaja : Aaronjit Yumnah.
Pääosat : Jeriel Danil, Lulu Elysie ja Zeeshaan Aysel.
Tuottaja : Kei Grace.
Leikkaaja : Revah Lawi.
Säveltäjä : Myeisha Rahail.
Ohjaus : Rory Jovani.
Käsikirjoittaja : Oshi Muaadh.


[HD] I Love You, Beth Cooper 2009 Elokuva Englanniksi


Tekniset Tiedot

Budjetti : 52 028 137 $.
Kategoria : Katastrofielokuva - Komedia, Romanssi.
Hyöty : 61 850 582 dollaria.
Yrityksen Nimi : Handsomity Institute - Quinta Communications - Fox Atomic, 1492 Pictures, Bece Canada Productions, Dune Entertainment III, Ingenious Media.
Valmistusmaa : Irak.




Aiheeseen liittyvät julkaisut

Osta I Love You Beth Cooper – Microsoft Store fiFI ~ When Denis Paul Rust the geekiest guy in high school proclaims his love for superpopular Beth Cooper Hayden Panettiere during his valedictorian speech everyone is

I Love You Beth Cooper film Wikipedia ~ I Love You Beth Cooper received negative reviews On Rotten Tomatoes the film has an approval rating of 13 based on 119 professional reviews The sites consensus states Heavily reliant on stereotypes and shallow teen comedy clichés I Love You Beth Cooper is a humorless affair that fails to capture the charm of its source novel

I Love You Beth Cooper 2009 Arvostelut Leffatykki ~ I Love You Beth Cooper on siltikin hyvin herttainen kuvaus siitä kuinka aina kannattaa antaa yritykselle mahdollisuus ja tavoitella haluamaansa Unelmat on tehty haaveiltaviksi ja toteutettaviksi Nuoruus on tehty elettäväksi ja nautittavaksi

I Love You Beth Cooper FilmTown ~ Alkuperäinen nimi I Love You Beth Cooper Genre Komedia Julkaisupäivä 20100120 DVD Tuotantovuosi 2009 Jakelija FS Film

I Love You Beth Cooper – Her Greatest Journey ~ Beth Cooper is your typical blond cheerleader but with a harsh “roar” to her life The best friend is funny and I loved EVERY movie line and fact that he spit out If you want a quick laugh and your typical geek in love with a cheerleader who is dating a hotter buffer taller military guy… Then this is your movie Thanks for

I Love You Beth Cooper ~ A valedictorian’s declaration of love for a highschool cheerleader launches a night of revelry reflection and romance for a group of graduating seniors Original title I Love You Beth Cooper IMDb Rating 53 32916 votes

I love you Beth Cooper Hö ~ Subtelevisiokanavan illan elokuva herätti kiinnostusta parin tuhannen Googlehaun verran Ja ei elokuva ”I love you Beth Cooper” ei ole saanut korkeita pisteitä arvostelijoilta

Marie Avgeropoulos – Wikipedia ~ Marie Avgeropoulos s17 kesäkuuta 1986 Ontario on kanadalainen malli ja näyttelijäHän tuli tunnetuksi vuonna 2009 julkaistun I Love You Beth Cooperkomediaelokuvan myötäAvgeropoulos on myöhemmin esiintynyt myös Hunt to Killelokuvassa sekä televisiosarjoissa Cult ja Eloonjääneet

Hayden Panettiere – Wikipedia ~ I Love You Beth Cooper I Love You Beth Cooper Beth Cooper 2010 Tapaus Punahilkka 2 Hoodwinked Too Hood vs Evil Punahilkka ääni 2010 Alfa ja Omega Alpha and Omega Kate ääni 2011 Scream 4 Scream 4 Kirby Reed 2012 The Forger The Forger Amber Felter 2016 Custody Custody Ally Fisher Televisiosarjat Vuosi

I Love You Beth Cooper Music Video YouTube ~ Try watching this video on or enable JavaScript if it is disabled in your browser